nedräkning

nedräkning

10 saker jag tycker om:

att höra orden jag älskar dig
min älskade ponny <3
min vänner
sommarkvällar
Känslan att vara lycklig
härliga stunder med familjen
kramar
musik
Att bara vara
kärleks filmer
9 saker jag tycker mindre om:

Att behöva ta belsut som förändar ens liv..
Att vara sjuk..
När saker aldrig blir som man har tänkt sig.
mensvärk
att jag är pank xD haha
min kropp!
att jag har alltid går och ångrar saker
nervositet
saknad
8 bloggar jag läser:

7 saker jag vill göra i framtiden:

Gifta mig
Skaffa familj
Ha ett välbetalt jobb
Resa
Vinna stort på lotto ;)
Bli känd ;) hahha
Hjälpa andra personer som har det svårt!
6 saker jag är rädd för:

att förlora min familj
att dö
att inte hitta min framtida man, veta hur han ska vara.
att få någon allvarlig sjukdom eller inte blir av med min sjukdom jag har nu och leva med huvudvärk resten av livet.....
att bli lämnad ensam
5 ord som beskriver mig:
 
omtänksam
Snäll
social
vaksam
glad
4 saker jag ser fram emot:

Att gå ner i vikt
börja om gymnasiet
träffa min dröm kille
Att blir friskt och hitta mig själv !!
3 böcker jag tycker om:

Egoboost
Så länge vi båda andas
Ljudet av ditt hjärta
2 råsnygga killar:

;)
1 bra låt:
Finns för många bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!