who said life was easy ?

Har just nu håltimme medans mina klasskompisar har idrott. Huvudvärken är lika dålig som igår så mamma försöker få tag på dom i Lidköping och fråga varför det har blivit så här? Eftermiddagen blir ganska lugn hoppas jag. Ska ut och pussa på min fina ponny lite och åka o köpa mat till henne, därefter har jag inget mer planerat. Clara ska kanske rida Lambi idag igen :) annars får hon lite vila ;)

Kom på idag att det bara är imorgon och på fredag kvar i skolan innan lovet :D Första lovet för mig på år som jag inte behöver plugga :D Planen var att jag o pappa ska tapetsera och måla om i köket, mamma o pappas sovrum, och kontorsrummet, men nu får jag se lite hur jag mår. I våran familj är det ofta jag och pappa som fixar sådana saker ;) Mina syskon är inte lika händiga o kreativa som jag är ;) haha.

Har också fått för mig att jag ska sälja min moppen och köpa en ny sadel till Lambi och en ny cykel istället. Vad tror ni om det ?? Dålig, bra ide ??;)

kram<3



Finisar ;)

Tog denna bild från Claras blogg ;) www.falttavlan.blogg.se  kika in där vetja:)

( Clara är hon som rider Lambi nu när jag inte kan )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!