1 maj 2012



Hade en väldigt bra dag igår <3

Var på  först på stan med Pernilla, Gabby och Natalie :) vi åt på wookstugan och gick lite i affärer, mkt trevligt !:D På kvällen kom våra gäster :) så först var jag lite med dom innan jag drog iväg till Adam och träffade min fina vänner där ! Väldigt roligt vare i allafall :) Sen gick jag upp till elden och därefter så var jag och Elin på en andakt ( stav) eftersom Elin konfirmerar sig var hon tvungen att gå och då hängde jag med som sällskap ;) Vi 23 tiden gick vi hem och åt kladdkaka o glass :)

Mina planer för dagen är att plugga och eventuellt rida :)

Nu börjar också nedräkningen till min födelsedag :D

                                                                    23 dagar kvar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!