A real friend is one who walks in when the rest of the world walks out.

Vilket skitväder det har varit idag. Har legat i sängen hela dagen och hört regnet slå mot rutan. Fast då är det ganska skönt att inte behöva kliva upp ;) I eftermiddag var jag uppe i stallet och tog in två mycket blötta hästar ;) och fixade hos Lambi :) Kollade på hoppträningen och sen åkte jag o mamma till skarahästsport :) Har äntligen köpt ett rakt babypelham och delta :) Orkar jag så ska jag åtminstånde försöka hoppa upp en sväng och prova, ska bli mycket spännande att se :)

Nu ska jag ta min huvudvärk och försöka sova! kan bli svårt nu när jag har sovit större delen av dagen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!