All this way

Lektionen i skolan för dagen är avklarad :) Tar det lugnt nu och kikar på Big Brother ;) Inlämningen blev tyvärr inte klar igår, har inte mått direkt bra så  att jag har klarat av att avsluta den. Därför får jag jobba med den några dagar till. Annars har jag inte mycket att blogga om, huvudet är inte på topp idag. Men med tanke på vad jag gjorde igår så är det förståligt! Gick upp 05.00 var på tävling stora dela av dagen, var i stallet på eftermiddagen och pluggade med vanessa till 23.00 och var i säng 01. Ibland får det bli så när jag vill göra saker som jag tycker är roligt :)


I eftermiddag ska jag till min mentala tränare och sen rida :) och kvällen bjuder på plugg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!