Äntligen besked !

Det har nu gått nio tuffa långa månader men idag fick jag äntligen beskedet att jag har sjukdomen Pseubdo tumör cerebri. Fick idag på KSS träffa flera neurolog läkare och dom alla kom fram till samma sak. Det jag nu ska göra är att fortsätta äta diamoxen ( medicinen ) och flera smärtstillande tabletter. Positivt är att den här sjukdomen kommer att försvinna en dag, men när det kan dom inte säga. Det kan ta månader men också flera år. Jag kommer att ha en otroligt  tuff tid framför mig nu men jag måste bara ta mig igenom den! Det är bara jag som kan göra det som läkaren sa. Jag måste hitta ett " liv" i den här sjukdomen även att jag har huvudvärk, men det har jag redan försökt att göra vilket läkaren tyckte var väldigt bra av mig :) Så om ungefär tre månader ska jag göra ett ryggmärgsprov igen så får vi se hur huvudvärken o trycket är !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!