Du är där och jag är här, vet du vad det betyder?Att en av oss är på fel ställe…

lyssnar på musik samtidigt som jag fixar och städar lite i mitt rum :) Tog en promenad i förmiddag och lunchfodrade hästarna och nu kan jag knappt gå ;)haha. När jag går för mycket får jag jätte ont i höfterna o knäna. Vi vet inte riktig varför mer än att min ena höft troligtvis sitter högre upp än den andra. Men men sånt är livet, får väl kolla upp det någon gång ;)

Åker upp till Lambi senare med mamma :) Får se om jag rider eller om det blir syrran. Ska försöka få Mathilda att rida henne lite mer så jag kan få hjälp av henne i höst sen :)


Fick frågan om jag kunde skriva ett inlägg om min familj men även om Lambi, och självklart kan jag det :D Kommer upp här snart :) Jätte roligt att ni kommer med förslag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!