fortfarande dålig..

Mår lika dåligt idag som jag har gjort de senaste dagarna :( Igår tillbringade jag största delen av dagen i sängen sovandes. Var uppe en stund och lämnade lambis pass hos Clara och tog in hästarna.

Idag vaknade jag kl 06 av att hvuvudet värkte! Brukar aldrig vakna av huvudvärken annars. Mamma ringde till min läkare men självklart så jobbar han inte förrän på måndag.. 
Kommer att ligga i sängen och ta det lugnt tills i kväll då jag och mamma ska åka upp till stallet och kolla på träningarna.  Finns inget mer jag kan göra än att försöka sova då jag inte känner någon smärta. Har inga tabletter just nu som funkar. Min energi är helt borta och kroppen är helt död, bara att gå upp ur sängen är jobbig.  Känner mig så fuktansvärt frustrerad o ledsen!

Ungefär så här känner jag mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!