If all my friends were to jump of a bridge, I wouldn’t jump with them, I’d be at the bottom to catch them.

Huvudvärken är något bättre än så länge, så jag passade på att gå en promenad på berget :) Får annars  myrkrypningar och domningar i fötter o händer om jag inte rör på mig. Min enda plan för dagen är att åka ut till stallet och rida. Hoppas jag orkar att rida för vill gärna prova det nya bettet :) ( Om det nu passar ) I kväll blir det en lugn kväll framför Tv skulle jag tro :)

Har inget att skriva om just nu på bloggen. Känns som det inte händer så mycket jag kan skriva om.
 Har ni förslag på vad jag kan blogga om så kommentera gärna det :)



Kommentarer
Postat av: :)

kan du inte skriva ett inlägg om dina föräldrar, syskon o berätta allt om din häst? :) kram

2012-05-11 @ 13:55:05
Postat av: :)

kan du inte göra ett inlägg om din häst, ?:) kram !

2012-05-11 @ 15:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!