lååång dag ;)

Efter att ha varit i stallet mellan 12.30 till 20.00 är jag helt slut! Lambi fick en tur på berget innan hon blev duschad och sakerna putsade :) I morgon är det som sakt tävling för henne o Clara :) Håller tummarna för er:) Tidig uppgång alltså och stallet hela dagen :) Kl 18 på kvällen sen har vi kalas för mig o 20.00 har jag sedan kvällsfordring!:) Full fart hela dagen :) Nu ska jag se ett avsitt på Vampire diaries i väntan på att min tröja i tvätten ska bli klar :) Har med kameran i morgon så vänta er bilder ;)


God natt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!