Lastträning

Efter snart tre år med blod, svett o tårar har vi försökt att lasta Lambi utan resultat, tillslut tappade jag hoppet att lyckas. Bestämde ändå med Anna och Clara att göra ett sista försök, och vad gör inte hästen då! Hon går på transporten efter 10 min och då har hon inte ens krånglat som hon brukar!! Helt otroligt, är så chockad att jag inte kan sätta ord på det! Vi fick in henne två gånger och stängde utan problem på mindre än en halv timma! Kan ni fatta vilken lättnad, jag som hade föreställt mig kaos som det brukar vara o knappt kunde sova i natt ;) haha vet inte om jag ska skratta eller gråta :P Den ponny slutar aldrig att förvåna mig!<3 haha.

Tror att lambi kände att jag var hennes ledare och visste att hon inte kommer komma undan + att vi hade en annan transport som var ljus o stor :)

Red sen ett ordentligt dressyr pass och hon gick såååååå fint :D Älskade ponny<3 Kan inte få en bättre dag i hästväg :)

Har nu duschat och ska plugga. I kväll blir det kalas hos kusinen :) och i morgon ska jag jobba :D

bra helg med andra ord ;)



Min fina häst !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!