Make a change

Även denna födelsedagen börjar gå mot sitt slut, men har ändå det bästa kvar ;) Grillat och efterrätt :) Har haft en jättebra dag annars med super väder! Födelsedagarna blir så mycket roligare när det är fint väder :D Hann med att rida ut en sväng på Lambi som idag inte alls ville va med ;) Men men vad gör det en dag som denna ;)

Mitt sextonde år har inte varit det bästa, därför har jag bestämt att de här året ska bli det bästa. Ska försöka vända det dåliga till bra saker istället. När jag tänker efter så har den här sjukdomen gjort mig till en bättre människa. Jag kommer inte i fortsättningen bryta ner mig för små saker utan är starkare i mig själv! Så från och med nu ska jag försöka tänka i positiva banor !;) Har blivit för negativt det sista :P 

Nu ska jag njuta av de sista timmarna som denna underbara dag bjuder på !:D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!