Någon ?

Har under ett bra tag nu har jag  fått domningar i händer och fötter. Jag tappar känseln och det sticker i både  fötter och händer. Nästan lite som om det kröp myror innanför huden. Jätte obehagligt och ont gör det. Har länge tänkt att de kan vara biverklingar på medicinen, men den sista tiden har det kommit allt oftare och till och med flera gånger om dagen. Igår ringde mamma min läkare och han trodde inte det var medicinerna,men att vi skulle vänta någon vecka tills jag har ökat medicineringen o se om det försvinner. 
Är det någon mer som får detta eller är det bara jag ? Tacksam för svar:) // orolig Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!