sista dagen som 16-åring

Goda nyheter, eller kanske inte goda direkt men xD I alla fall så ringde min läkare idag och hade ändrat sig angående om varför jag får domningar i fötter och händer. Han trodde nu att de kunde vara biverkningar på medicinen! Tyckte det var ganska skönt att höra för då är det inget fel på hjärnan ;)

Möte hos dietisten gick bra -7 kg sedan jag var där sist :) Hon tyckte det var väldigt bra tanke på att jag inte klarar att träna utan mest bara gå :)

Varit ute nu på kvällen på en promenad  till stallet och tillbaka :) Pysslade om lambi lite som fick vila i värmen. Nu är det dags för mig  att fortsätta med skolarbetet. Idag är det sista dagen jag är 16 år. Lite sorligt när man tänker på det, men får blicka framåt istället :) Kommer inte fira så mycket i morgon. Blir nog bara att äta något gott på kvällen eftersom jag fick presenter i lördags ;)

Hoppas ni har haft en bra dag i värmen :)



Bild på Clara o lambi från tävlingen :) www.falttavlan.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!