The way I are

                                                       God förmiddag :D

Igår kom världens bästa Pernilla upp till stallet och friserade Lambi :) Jättefin blev hon, så nu ser hon ut som en riktig tävlings ponny ;) Tack för hjälpen !<3 Lambi fick även gå ett dressyr pass på utebanan :) I början var hon ganska okoncentrerad med i slutet blev det mycket bättre! Kvällen spenderade jag med mamma o min inlämning ;) Tur man har en mamma som kan hjälpa mig, när hjärnan kraschar haha ;)

Idag har jag än så länge inte gjort något speciellt. Ska snart gå upp och städa mitt rum som ser katastrof ut! I kväll ska clara hoppa lambi på frida träningen. För övrigt har jag ångest över vad jag önskar mig i födelsedagspresent. Mamma säger att jag måste bestämma mig och jag kan verkligen inte göra det! Snacka om beslutsångest! Hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!