veckans planering :)

Den här veckan kommer bli ganska fullt upp skulle jag tro :)

Så här ser veckan ungefär ut:)


Måndag: Är i skolan mellan 9-10 sen när jag kommer hem måste jag arbeta med inlämningen. Gå till bibloteket. Lambi får vila så det blir en promenad ut till stallet. På kvällen får jag jobba vidare med inlämningen.

Tisdag: Skolan mellan 10.10- 11. Antingen så går jag en promenad innan skolan eller efter. Lambi ska ridas och det blir av mig eller Clara. På kvällen fortsätta med inlämingen.

Onsdag: ev skolan en stund. Lambi får ett pass i ridhuset eller uteritt vid fint väder. Förhoppningsvis är jag klar med inlämingen, annars fortsätta med den.

Torsdag: Ledig!:) Gå en lång promenad. Lambi ska vara med på hoppträningen på kvällen med Clara :) Måste börja fixa lite inför tävlingen, tvätta m.m.  Ev åka och handla inför mitt kalas som jag ska ha på lördag:)

Fredag:Ledig:) Städa mitt rum och göra i ordning här hemma! Fixa inför kalaset, baka tårta m.m. Lambi får nog skrittas, sen ska hon duschas och göras fin till tävlingen. Hennes saker måste putsas! Det ska byggas bana i stallet.

Lördag: Tidig uppgång.Vet ej om jag kommer få min presenter på lördag morgon eller torsdagen där efter. Tävling i stallet hela dagen. Clara ska tävla lambi så får hjälpa dom, men också vara funktionär :) Får synda mig hem för vi ska ha kalas för mig :D:DD hihi. Sen vid 20 måste jag åka ifrån kalaset och kvällsfodra hästarna.

Söndag: Ännu en tidig uppgång men morgonfodring + utsläpp av alla hästarna. Resten av dagen hoppas jag kunna ta det lugnt!

Ja så här kommer den ungefär se ut. Hoppas bara inte vi får något prov också att plugga på och att hvudvärken inte blir sämre för då är jag körd ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!