Ingen vill veta var du köpt din tröja

Varför går jag runt och tror att det är torsdag idag? Känns verkligen som tiden går super sakta helt plötsligt!;) Var i skolan på förmiddagen och tog svängen förbi bibloteket på vägen hem. Hittade flera böcker som jag lånade :)  Är egentligen inte person som gillar att läsa böcker, men har kommit på att om jag ska klara svenskan på gymnasiet så behövs det att jag har läst böcker! Så bättre sent än aldrig ;) hah.

Annars snurrar livet på som vanligt! Skriver just nu  lite på inlämningen samtidigt som jag funderar på vad jag ska önska i födelsedagspresent;) Högst av allt önskar jag mig en sadel till Lambi, men det vet jag att jag inte kommer att få. Därefter önskar jag mig saker som en ny säkerhetsväst, ny hjälm m.m. Men problemet är att jag inte kan bestämma mig för vad som är viktigast att önska sig haha. Liksom jag skulle egentligen klara mig utan en ny hjälm och en ny säkerhetsväst men vill ändå ha det ;)hahha ni fattar säkert :P

Väntar på att mina mediciner någon gång ska komma, så att jag äntligen kan bli fri få denna sjukdomen! Men som jag har skrivit innan så tillverkas inte medicinerna längre utan man får få tag på dem på något annat sätt. Låter lätt va ?;)

I eftermiddag ska Clara rida Lambi :) Hon ska se hur det är att rida henne på det nya bettet :) I morgon kommer Pernilla till stallet och ska hjälpa mig frisera Lambi till tävlingen på lördag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!