Don´t tell me

Åh vilket underbart väder vi har!! Tänk att det för några veckor sedan var snö? Usch hemska tanke.
Kom hem för lite mer än en timma sedan från Skara där jag har varit med Maria o Pernilla och löshoppat på hästar :) Riktigt roligt var det och önskade att jag kunde lasta Lambi så hon också fick löshoppas där :)

Lambi red jag i förmiddags på stora ridbanan och mellanåt gick hon riktigt fint :D Funderar på om jag ska longera henne i morgon och träna ledarskap. Länge sedan jag gjorde det:) Idag är det bara 2 dagar tills jag är 17 år. Lite blandade känslor faktiskt inför det.

Imorgon har jag först skolan och sen möte och därefter ska jag till dietisten :) Måste hinna med att träna och på kvällen blir det plugg. Hörs i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!