Vi lever i en värld, där om du säger att du är sjuk är det en lögn..."

Hade än helvetes kväll / natt igår. Redan i går morse var huvudvärken sämre men var i skolan en sväng  o pluggade. Sen blev huvudvärken bara värre så klarade inte av att rida och mamma fick följa med till stallet och hjälpa mig med Lambi. Kände ändå att jag ville gå hem från stallet för att få lite frisk luft.  Dock skulle jag inte gjort det och fick kämpa för att komma hem. Det pulserad något fruktansvärt i huvudet!! Fick näst intill slänga mig i sängen och stoppa i mig massa smärtstillande tabletter när jag kom hem. Jag vet att det inte är något farligt när det blir så här men det är ändå läskigt när man får så ont att det inte går och tänka eller stå på benen. Antagligen så har det blivit lite mycket den senaste tiden och då blir det lätt så här.. 

I morse när jag vakna var huvudvärken bättre men har känt mig " tung" och trött i huvudet hela dagen. Lambi fick ridas en sväng på berget. Inte så jobbigt för mig men bra träning för henne :) När jag var hemma runt 17 gick jag o la mig och sov tills vi åt kvällsmat vid 20 tiden.


Idag är det förövrigt 8 Maj och det innebär att min mamma och hennes tvilling Helene fyller 45 år!!!!:D  GRATTIS HELENE OCH MIN ÄLSKADE MAMMA<3



haha, hittade denna bilden på google ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!