What make you beautiful

Har varit en lååång dag i Jönköping och nu är jag helt slut. Hittade i alla fall en klänning som jag ska ha på Davids student och skolavslutningen och ett svart linne :) Mina föräldrar köpte även massa nya möbler till rummen som vi har gjort i ordning! Han tyvärr inte åka till Charlies men stannade till fort på Hööks så jag fick ett par nya ridahanskar eftersom jag är grymt duktigt på att slarva bort hanskar ;) haha. 

Här kommer en bild på klänningen :) ( Sorry Hanna P kunde inte motstå att köpa en likadan, var så fin )




I morgon ska jag som sakt följa med Pernilla på tävling i Ulricehamn :) Tar med kameran och fotar så bilder kan ev, komma upp på bloggen :)

Nu ska jag göra lite på min inlämning trots den fruktansvärda huvudväken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!