Why am I crying

Stalltjänsten är avklarad och hästarna är ute :) Passade på när vi ändå var i stallet att mocka, göra höpåsar, hinkar och fylla på vatten. Just nu ser jag på ett avsnitt av Big Brother medans min familj äter frukost. Ska om en stund åka iväg till Jönköping och köpa kläder till Davids student + skolavslutningen :) Förhoppningsvis stannar vi till på Charlies för jag behöver nya ridhanskar och ett bett till Lambi.
När jag kommer hem så blir det bara plugg för min del. Har en bit kvar på inlämningen och måste göra klart den idag. Blir tidig uppgång i morgon med då jag ska med Pernilla på tävling !:D Mkt skojigt :)
Hoppas ni får en toppen dag i solskenet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!