3 oktober

Vaknade med någon fruktansvär huvudvärk i morse, så klarade aldrig av att gå till skolan. Har sovit största delen av dagen, det enda som hjälper mot huvudvärken. Försökte att plugga matte, men hjärnan vill helt enkelt inte vara med med "/ Värkar som jag är inne i en period igen där huvudvärken är smärre :( Hoppas bara det vänder snabbt!
Isabell brukar alltid ta hand om L på onsdagar, men idag kunde hon inte så få fick jag göra det istället. Eftersom lambi ska vara med på träningshoppningen på söndag så måste hon ridas varje dag fram till det, så jag fick ta mig ut en sväng på berget trots huvudvärken.!
 
Nu måste jag läsa några sidor i en bok som ska vara gjort tills i morgon, sen blir det att duscha. Tagga skolfoto i morgon, nooot ;)
 
ps. Glömde ju att berätta att igår när jag var och kollade på hockey, så var den en spelare som sköt upp pucken på läktaren och självklart träffade den mig -_- Men som tur gick det bra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!