a good day

Det var en trött Emelie som var på gymmet i morse :) Körde styrketräning + kondition och det gick bra. Går kvällen spenderades hemma hos Pernilla och vi kikade på Avatar :) Grym film, fast lång haha ;)
 
Idag förutom att jag har varit på gymmet har jag lunchfodrat hästarna i stallet och varit en sväng i Skövde med fina Isabell :) Vi gick runt och kollade i affärer och snackade extremt mycket haha ;) Kan säga att vi är rätt duktiga på det ;) Kom nyss hem och nu ska jag fixa lite med datorn och läxor! Är ganska trött och sliten efter denna helgen och huvudetvärker så det blir en lugn kväll! Hade egentligen tänkt att rida nu men känner inte att jag orkar så då får L vila :) Bästa mamma och Mathilda tog hand om Lambi så jag slapp åka ut nu!
 
I morgon blir det skola mellan 8.00 till 13.20 sen gymmet och tillslut stallet :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!