grym!

Kvällen igår kan beskrivas med ett ord GRYM! Tack alla som gjorde kvällen så bra :)) Även om jag hade fruktansvärd huvudvärk så hade jag väldigt roligt :) Först var det förfest för alla som går natur i ettan, tvåan och trea, och sen drog all ner till Dagnys :)
 
Igår eftermiddag tog jag tåget ner till Jönköping. Kollade lite i affärer på stan innan mamma hämtade upp mig och vi drog till Charlies :) Det är rea nu under helgen så jag var tvungen att åka dit och kolla :) Och jag åkte inte dit i onödan då jag fick med mig två mycket bra saker hem ;) Bild kommer upp senare :) Extra roligt var att få ha lite ensam tid med bästa mamma <3
 
I morse tog jag sovmorgon till 11, väldigt skönt :) Gick upp och åt frukost och sen drog jag till Albin för att hålla Isabell sällskap , haha :)
 
Nu ska jag ta på mig ridkläderna och cykla ut till stallet :) Ikväll blir det ett pass på Tk :)
 
 
 
Vad tror ni det är ?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!