It´s like this

Isabell hoppade Lambi för Frida igår och det verkade ha gått bra :) Jag hann inte se hela då jag hängde med till Töreboda och kollade när brorsan spelade match :)
 
Idag skulle jag gått upp tidigt för att träna, men huvudet värkte för mycket så jag bestämde mig för att ta sovmorgon. Tänkte försöka gå till gymmet i eftermiddag sen istället! Vet inte riktigt varför huvudvärken har blivit sämre igen,, antingen beror det på träningen eller att det bara är en sådan period just nu. Men ska i allafall fortsätta att träna ändå så får vi se om det blir bättre.
 
Ska åka en sväng till farmor sen och ikväll blir det lite plugg. Har flera böcker som ska läsas ut, så det är lika bra att börja!
Hoppas ni får en bra dag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!