Klippmaskin ??

Spanskan inställd för typ hundrade gången, fast ska inte klaga. Det är ganska gött med rast ;) Har sista lektionen snart som är fysik. Direkt när jag kommer hem ska jag till gymmet och köra styrketräning och därefter blir det stallet :) Funderar på om jag ska ta en ridtur på berget idag när det är så fint väder :)
 
Går bara måndag, tisdag och onsdag denna veckan med " vanliga lektioner"  eftersom vi är lediga på torsdag och fredag ska klassen till Dalenium :) Sen måste jag klippa Lambi i veckan, hon börjar se ut mer som en björn istället för häst ;) Någon som kan tänka sig att låna ut sin klippmaskin eller hjälpa mig att klippa ?:DD Min maskin är helt kass så den går inte att klippa med längre "// Men i så fall hör av er :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!