kvällen

Sitter här framför datan och rensar tankarna. I morgon blir det en full spekad dag men skolan ev. jönköping och sen ålle. Har verkligen längtat till Ålle och nu när det äntligen är dags, jo då blir huvudvärken värre! Skräll? Inte direkt. Hoppas verkligen att jag klara att gå, för just nu känns det inte så :(  Vill också kunna gå ut och ha roligt med mina kompisar och slippa den här j*vla värken! Den tar verkligen all glädje ifrån mig.
 
Nu ska jag i allafall gå ner och hoppa in i en varm dusch <3
 
jag o syrran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!