tränat :)

Varit och kört ett Cxworx pass på Tk och nu är jag helt slut ;) Men det är skönt när man har gjort det! I morse var jag och pernilla ute i stallet och red. Det har inte känts så bra mellan mig och Lambi det sista så jag ville gärna att Pernilla skulle rida och ge sin åsikt! Det jag ska göra nu är att byta bett och se om det blir bättre :)
 
Var ute i stallet förrut och tog in lambi samt fixade klar det sista :) Därefter tog jag en promenad hem :) Ska hoppa in i duschen nu och sen blir det plugg. Huvudet värker som attan, så får se vad jag får gjort!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!