20 juli

Pappa körde upp mig till Påverås förut och jag pysslade med min älskade ponny<3 Sen var planen att jag skulle gå hem, men när jag precis har släppt ut Lambi i hagen kommer världens regnskur och det börjar åska. I stället bestämde jag mig för att springa hem. Har inte sprungit på ett år och det gick bättre än vad jag hade trott. I början gungade det rätt mycket i huvudet, men det gav med sig tillslut :) Kan säga att jag var helt dyngesur när jag kom hem ;) Dock har jag lite värre huvudvärk nu, men det var absolut värt det!;) Har verkligen längtat att få springa så det var skönt att få göra det:) Sen förstår jag mig inte på det här vädret. I morse när jag vakna var det jättefint väder ute och sedan kom regnet igen -_- Vi kan väl ändå få en dag med fint väder innan det är dags att återvända till skolbänken ?(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!