bättre igen :)

  
 
idag har jag mått mycket bättre! Huvudvärken har nästan kommit tillbaka till normal läge och jag slipper äta alla smärtstillande tabletter. Dock fick jag nässelutslag över hela kroppen igår vilket gjorde att det kliade väldigt mycket. Detta resulterade att jag somnade kl 04.50 inatt, men har istället sovit ganska länge idag.  Har annars bara tagit det lugnt. Var ute och cykla en liten sväng på förmiddag och nu på eftermiddag följde jag med pappa, David, Mathilda o Pontus och fiskade ;) Fick faktiskt den första fisken, en liten aborre ;) hah.
 
Nu ska jag se på en film och njuta av kvällen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!