dålig uppdatering

hej och förlåt för dålig uppdatering men har inte hunnit! I fredags var jag med familjen i hellekis och fiskade :) eller jag fiskade inte utan satt och läste tidningar och gick en promenad, hah ;) Sen på kvällen skulle jag och Hanna åkta till skövde på bio. Men när klockan var 20.00 såg vi på internet att alla biljetter var slut, men sen när pappa kollade fanns det sju kvar, så jag och Hanna kastade oss i väg och chansade att vi skulle få biljetter, vilket vi fick :D Kan säga att snövit var riktigt bra och absolut värd att se ;)
 
Igår vaknade jag av att Anton kom och väckte mig och sa " Du får gå upp nu, vi ska åka till Ullared och Varberg" Dock vaknade jag helt på fel sida och kände mig sur hela morgonen, men när vi väl åkte så var det borta ;) Köpte inte direkt något på Ullared. Dom hade ju gjort om allt så det var kaos att hitta tyckte jag;) Men fick ändå med mig hem: två tröjor, trosor, bh, flughuva till lambi, ridstrumpor, kedjegrimskaft, krock, plånbok och en ny necessär :) När vi var klara i Ullared åkte vi till Varberg och där var det cruising -_- vilket är lika med ENORMA bilköer... När vi skulle åka hem och klockan var 21.30 fick vi stå i bilkö i en och en halv timma för att komma 1 km -_-  Kom hem kl 01 och då gick jag mer eller mindre och la mig på direkten hha ;)
 
Idag har jag packat upp det jag handlade igår :) Tänkte ta på mig träningskläderna nu och gå en promenad på berget :) Sen i eftermiddag åker jag upp till Lambi en sväng och pysslar om henne :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!