I´AM BACK !!:D

Är nu tillbaka i Sverige efter en GRYM helg i Tyskland på Heide Park:D:D Eller rättare sakt jag kom hem i går kväll vid 22 tiden, men mådde jättedåligt så kunde inte blogga. Vi har haft det jättebra och vädret har varit kanon!! Det var fruktansvärt varmt och jag  brände min totalt. Trodde nästan vi var i Spanien eller något med den värmen ;)
 
Har varit ledig från bloggen några dagar, men såg att folk ändå hade klickat sig in här, roligt :D Planen var att göra tidsinställda inlägg men eftersom jag inte hann det och ändå var varken hela natten tills vi åkte i torsdags få fick ni överleva utan det ;) Hade faktiskt med mig datorn och hotellet hade internet, men kände att jag ville ha en helg utan datan och telefonen och bara umgås med familjen och våra vänner som var med oss :)
 
Har väldigt mycket bilder som ska komma upp här på bloggen :) Ska försöka börja lägga upp några i eftermiddag :) Dock var det så här att när vi kom hem igår blev jag, Mathilda och Anton dåliga :( Vi fick väldigt ont i magen, illamående, världens värk i kroppen, så antagligen fick vi någon slags matförgiftning.. Jag mår inte bättre idag utan kommer att spendera hela dagen i sängen...
 
hörs senare <3
 
 
ps. denna bilden var det som vann och fick bli min nya profilbild :) tack för hjälpen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!