KSS

Har haft en helvetes natt :( Kan säga att jag har gråtit mig igenom hela natten på grund av den otroliga smärtan i huvudet och kroppen men även illamåendet! Kan inte ens beskriva med ord hur ont den huvudvärken gör. Är jävligt trött på den här sjukdomen nu ... Jag o mamma bestämde att vi inte skulle åka in till KSS i natt eftersom dom ändå inte kan hjälpa mig.. Så därför har vi fått en tid kl 13 på KSS barnmottagning och 14.20 på ögonmottagningen. Vi måste kolla så inte trycket i huvudet har skadat mina ögon nu när trycket antagligen har blivit högre..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!