Mirror

Har precis duschat. Var ute på en promenad på berget nu på förmiddagen :) Nu väntar jag på att farfar ska komma med mat till oss ;) Eftersom mina föräldrar jobbar så har våran farmor och farfar hjälpt till med att laga mat :D Idag ska jag umgås med Pernilla och vi ska ha Twilight maraton :D och eftersom det är några filmer så ska vi börja tidigt ;)
 
Hade planer på att rida lambi idag uppe i påverås. Men när jag var uppe där igår såg jag att hon hade tappat ena framskon ..:(  Får vänta tills hovslagaren har varit och satt på en ny :)
 
Imorgon ska jag och Hanna åka till skövde och se " Snövit" :D Ska bli riktigt roligt och har inte träffat Hanna på evigheter!!<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!