More

BLÄÄÄÄ, har så fruktansvärt tråkigt !! Har inte gjort något idag och regnet vräker ner... ska detta kallas sommarlov?? Just nu skulle jag vilja sätta mig på tåget ner till falsterbo! Har alltid velat åka ner dit, men har man en familj där bara hockey finns i huvudet så blir det inget :( Hästar är till för att bli hamburgare säger dom bara ...
 
Glömde helt av att berätta igår att jag var ute hos lambi och skulle borsta henne o så, men hon var HELT GALEN!  Vet inte riktigt om hon var brunstig eller var det var men helt uppstressad var hon i allafall. Mysan gjorde det hela inte bättre när hon försöke jaga bort lambi från mig.. Fick först jaga lambi över hela hagen och när jag fick tag på henne och skulle ta ut henne kom Mysan och lambi blir rädd vilket gör att jag tappar grepet och hästarna springer iväg längst bort i hagen igen... tog en halv timma bara att få in henne och var nära att få en och en annan spark. Väl inne har hon nästan panik så jag kunde inte ha henne inne. Utan jag fick stå ute och hålla henne medans Mathilda borstade av henne..  Så nu kan jag knappast åka upp själv och ta in henne och att rida finns
inte på kartan.. Kanske blir bättre när Mysan har åkit hem från sommarbetet då lambi kan få det lugnare.
 
 
aja nu ska jagväl fortsätta att trycka i mig citronvatten så jag blir frisk snart ;)
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!