ont, ont

Jag vet att uppdateringen är dålig, men just nu mår jag så fruktansvärt dåligt! Får som kramper i hjärnan och det pulserar så kraftigt att jag nästan tror att det ska gå hål på huvudet.... Var på KSS igår för att kolla så inget har hänt med mina ögon och som tur var hade det inte det! Dock var min blodprover inte alls bra. Ska till baka på måndag för att ta om dem. Läkaren ville att jag skulle göra ett akut ryggmärgsprov igår men jag vägrade. Gör bara sjukt ont och de gör inget åt det ändå. Men om det inte är bättre i morgon måste jag åka in och ta ut vätska för att sänka trycket, annars kan det skada ögonen.
Trött på den när skiten nu... :(
 
Inlägget om tyskland får ni när jag mår bättre!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dej Emelie!<3

Svar: Tack:)
Emelie

2012-07-06 @ 00:03:32
URL: http://thorsell.blogg.se
Postat av: josefine

Krya på dej Emelie!<3

Svar: tack :)
Emelie

2012-07-06 @ 00:04:12
URL: http://thorsell.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Finaste Emelie, önskar så att jag kunde hjälpa till på något sätt. Finns här hela tiden ♥ Massor av krya-på-dig-kramar till dig vännen!!

Svar: Tack finaste Ellis!<3 Bara att du finns här betyder massor !<3
Emelie

2012-07-06 @ 10:07:17
URL: http://eliisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!