tyskland resa dag 1

Vi åkte till Tyskland tidigt fredag morgon. Skulle åka kl 04.00 men kom iväg innan 04.30. Jag hade inte sovit alls något under natten utan hade packat och fixat med musik istället;) Tänkte att jag skulle sova i bilen men var inte överhuvudtaget trött. Åkte först till Helsingborg där vi tog färjan till Helsingör, sedan vidare genom Danmark och till Rödby där vi tog närsta färja till Puttgarden. Efter cirka 20 mil stannade vi och åt på Mcdonald´s innan vi åkte de sista biten. Vi var frame i Soltua kl 16, då vi checkade in på hotellet och sedan åkte in till stan en sväng för att handla. Sedan åt vi kvällsmat ute på parkeringsplatserna ;)  Som ni kommer se på bilderna är hotellet uppbyggt som ett slott och allt är gjort i pirat stil :) Vi gick o la oss vid cirka 23.30 för att ladda inför lördagen :) Jag hade varit vaken i 40 timmar men ändå var jag inte särskilt trött. Dock kändes det dagen efter haha ;)
.
 
- Ena hotellrummet
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!