A-lags match

Hem kommen från ishallen :) Kollade på A-lags matchen med Isabell och Emma :) men även Albin kom förbi en sväng sen :) Killarna vann i allafall tillslut med 4-3 :) Tyckte det var en bra match och den nya spelaren var riktigt bra!:)
 
I eftermiddag var jag ute i stallet och kollade när Isabell red lambi på lektionen och det fick jättebra :) Dom passar varandra väldigt bra :)
 
Idag fick jag en tid bokad till att göra en 24 timmars blodtrycksmätning! Så på måndag kl 09.15 så ska jag till sjukhuset, där dom sedan kommer sätta fast en dosa på armen.
 
I morgon är det jag som har L, så jag får se vad jag hittar på :) Kanske blir det en tur på berget:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!