Borde skämmas !!!!

I går när jag var inne på facebook råkade jag se att det fanns en sida som hette " The typical Breivik " Kan säga att jag höll på att dö framför dataskärmen! Hur fan kan man göra en sådan sida? Har man ingen moral alls?
På sidan står det att " ni som inte gillar sidan kan välja att inte vara här" och att " man ska ju kunna skämta om allt´" 77 personer miste sitt liv på grund av den mannen, är det verkligen något roligt att skämta om? Det flesta av offren var unga som hade hela livet framför sig och den 22 juli 2011 är en av de värsta terroattackerna i världen. Är det verkligen ok att skämta om det? På vilket sätt är det roligt?
 
Jag tycker att det är såååå FEL!!! Blir bara ledsen när jag får sen sådana sidor. Detsamma gäller " the typical engla" Varför ska man skämta om folk som har blivit mördade eller har mördat? Och stackars alla anhöriga som fortfarande sörjer och som behöver se att folk skämtar om den man har förlorat. Det är pinsamt, ni som gör dessa grupper borde fan skämmas!!! Hade jag varit ett av offren på utöya och hört detta hade jag vänt mig i graven.
 
Ska jag vara ärlig, jag blir faktiskt orolig, vad händer med oss människor? Har vi tappat allt om vad som är rätt och fel? Och var är den mänskliga moralen?
 
Ärligtalat få finns det inga ord som kan beskriva hur dumt det här är, så därför sätter jag punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!