eftermiddagen/ kvällen


Efter skolan åkte jag till Körskolan och fixade synintyg så nu ska alla papper skickas tillbaka och sen kan jag äntligen börja övningsköra :D Vid fyra åkte jag ut till stallet och pratade med Isabell :) Kollade även på letionen och det gick super bra :) Sen stog jag och Melinda och pratade väldigt länge! Men det är extremt skönt att kunna prata med någon som förstår en :)
 
Var hemma vid 19.50 då jag kastade på mig nya kläder och cyklade upp till ishallen :) Kollade dom två sista periodena och tyvärr förlorade Falköping i straffar mot Töreboda :(
 
Imorgon har jag inte träning in planerad. Måste ta det lugnt nu i början så jag verkligen kommer att klara detta.
 

Kommentarer
Postat av: melinda

kändes väldigt skönt för mig också! :)))

2012-09-21 @ 04:47:30
URL: http://melindahellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!