Ett nytt kapitel


Som ni kanske har läst här på bloggen så ska jag börja träna på Träningskompaniet. Har inte tränat ordentligt sedan jag blev sjuk för över ett år sedan och har saknat det mycket! Jag har alltid älskat att träna och gjort det i många år. Har varit en riktig löpare som har sprungit över en mil flera gånger i veckan. Dessvärre kan jag inte springa längre på grund av huvudet då synen försämras för mig, vilket leder till att marken börjar " gunga". Därför har jag bestämt att försöka göra ett försök på gymmet istället där jag kan påverka så att inte trycket i huvudet höjs för mycket.
 
Jag är en person som bryr mig om mitt utseende och alltid gjort.  Under många år har jag kämpat med att gå ner i vikt och våren 2011 kom jag en bra bit på väg till min drömvikt. Men så blev jag ju sjuk och fick sluta tvärt med träningen. Detta gjorde att jag gick upp i vikt igen och kom tillbaka där jag startade. Självklart var det jätte jobbigt och jag mår väldigt dåligt över det! Jag vantrivs med mig själv och har tappat allt mitt självförtroende.
 
Därför tog jag beslutet att försöka ta upp träningen igen ändå att jag är sjuk, för min egen skull. Denna gången ska jag inte låta något hindra mig och en gång för alla ska jag bli nöjd med mig själv. Det är en lång väg att gå och antagligen kommer den vara jobbigare för mig än för de flesta, men jag ska klara det! Jag vet att det kommer kosta blod, svett och tårar men det ska gå!
 
Därför hälsar jag er välkomna till en ny del av bloggen, Min väg till drömvikten.Jag kommer börja blogga om träning och kost. Hur jag tränar och vad jag kommer äta. Mina resultat kommer komma upp med tiden. Men detta är inte något man lyckas med på en månad utan en lång tid med hårt arbete! Jag hoppas självklart att ni kommer att vilja följa mig och min träning här på bloggen :) Så klart kommer jag fortsätta med att blogga som ja gjort tidigare också, om min vardag med lambi och skolan.
 
Dock kommer det dröja någon/några veckor innan jag kommer igång med träningen till 100% och destamma gäller kosten, så ni får vänta lite till ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!