home

 
 

 
Var väldigt jobbigt att kliva upp ur sängen i morse;) Hade jätteont i halsen, huvudvärk och plus det var jag stel och ont i nacken. Kanske har jag bilivit förgammal för att ramla av haha;) Det var nog över två år sedan jag gjorde det sist. Började inte förrän 10.15 idag som tur var så jag han vakna till ;) Slutade 13.50 och sen dess har jag gjort lite läxor. Ska snart åka ut till stallet och ta in lambi :) Isabell ska ha henne på lektionen idag:)
 
Ikväll ska jag sen åka upp och kolla på När blue riders A-lag spelar mot Skara!:) Ska bli riktigt spännande att se! Kom upp dit också vetja !:D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!