kvällen

Läxorna är gjorda och hästen är inne. Nu sitter jag framför tv och bara tar det lugnt! Känner mig helt slut, och idag har huvudvärken verkligen tagit min energi. Så nu gäller det att ladda batterierna för ännu en skolvecka.
 
Har inte jättemycket planer för veckan mer än skolan, stallet och sen ska jag försöka träna fem dagar  :) Tänkte träna ett styrkepass direkt efter skolan i morgon innan jag ska upp till stallet :)
 
 
 
 
Denna outfiten hade lambi igår :) Det finfina blåa schabraket fick jag av pernilla :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!