Lördag

Mår inte så värst bra idag, huvudet och ögonen värker som satan.. Men ska ändå försöka följa med till Alingsås och kolla när bröderna spelar tunering. Var ute hos lambi förut och fixade höpåsar och sånt. Hade egentligen tänkt att rida på morgonen, men kände  att jag inte skulle klara det.
 
Har glömt att berätta att min läkare ringde för några dagar sedan och berättade att jag ska få göra en ny MR på huvudet och att jag ska få gå runt med en " dosa" som mäter mitt blodtryck i 24 timmar. Dock kan det dröja ett tag p.g.a. lång kö..
 
Ska fixa klart mig nu och sen åker vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!