Möte, gym och avramling

Jag kanske ska start från början.Vid halv fyra var vi på möte i skolan och träffade alla mina lärare. Ideén med detta mötet var att dom skulle få en inblick i hur jag har det. Som ni säkert förstår är det inte så lätt att gå i skolan med den huvudvärken jag har. Därför kommer jag behöva lite extra hjälp så jag klarar dom här tre årena på natur. Mötet gick i allafall bra och det kändes som lärarna förstod :)
 
När mötet var slut åkte jag och mamma till träningskompaniet. Det är så här att jag ska försöka börja träna på gym. Både för att stärka min kropp så jag orkar mer, men även för att gå ner i vikt. Detta kommer bli en ganska stor utmaning med tanke på huvudet och jag hoppas jag kommer fixa det. Dom som jobbar på träningskompaniet är väldigt kunniga så därför kommer de kunna lägga upp ett bra träningsschema som passar mig!
 
När jag kom hem byte jag om till stallkläder och cyklade ut till stallet. Mockade och gjorde höpåsar först och sedan red jag ett pass på lilla ridbanan med Clara. Dock tycker L inte alls om den paddocken, för på ena sida ligger kolonistugorna och läskiga buskar som hon tycker är väldigt läskiga. När jag sen travade förbi den långsidan så tvärstannar hon och hoppar åt sidan, vilket jag absolut inte var med på så jag flög av hah;) Gick så fort att jag inte han reagera, men som tur gick det bra :) Sen sitter min sadel inte så bra nu, när lambi har blivit lite tjockare under sommaren. Fast jag ska nog börja rida mer säkerhetsväst mer haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!