No words

Huvudet bara värker och värker, och inte blir det bättre! Har haft en extrem huvudvärk hela dagen, fast nu när jag kom hem från stallet blev det ännu värre så nu ligger jag i sängen. Vet inte varför det blir värre, men denna gången känns det som att det var blodtrycksmätningen som triggade igång det. Hoppas verkligen jag klarar av att gå till skolan i morgon. Är livrädd att börja missa något, så att det slutar som det gjorde förra året!
 
Det är jobbigt att behöva gå med den oron jag har hela tiden. Framför allt var är det för fel på mig? Något fel måste det ju ändå vara, annars skulle jag väl inte ha sådan här huvudvärk! Men samtidigt är jag livrädd att läkarna ska hitta något farligt!
Det har gått en väldigt lång tid nu och smärtan tar på mig. Det finns så mycket jag vill göra som jag inte vet om jag kommer klara av. Jag försöker att leva ett " normalt tonårsliv" men det funkar inte. Det är som att ständigt gå i en uppförbacke vad jag än gör. Och det gör mig så ledsen när jag ser mina kompisar gå ut på fester och jag måste vara hemma för huvudvärken. Hela tiden måste jag tänka steget längre, " jag kan nog inte gå ut på lördag för då kanske jag inte klara att gå till skolan på måndag"  ja jag tror ni förstår. Jag vill också vara tonåring och gå ut och ha kul med mina kompisar. För den tiden får jag inte igen sen...
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du fixar det Emelie, du är stark! ♥

Svar: Tack!<3
Emelie

2012-09-11 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!