planering

Förkyldningen vill inte riktigt släppa mig än verkar det som. Har legat i sängen hela förmiddagen och tagit det lugnt. Kände att jag behövde det. I eftermiddag ska jag åka ut till stallet:) Mamma och Mathilda ska rida och jag får tvätta täcken, haha ;) Har en del jag måste tvätt upp, så får ta tag i det.
 
Sitter och planerar min vecka lite och ungefär så här kommer den se ut:
 
Måndag: Sjukhuset kl 09.15. Sen skolan till 13.20. Direkt efter får jag åka upp och rida lambi :) och sen kl 18.30 har jag möte på träningskompaniet :)
 
Tisdag: Sjukhuset 09.15 igen. Sen skolan till 15.50. Direkt upp till stallet och kolla när Isabell rider lektion :) På kvällen plugga.
 
Onsdag: Skola mellan 09.20 till 15.20. Sen plugga och på kvällen ska jag till skara och kolla när brödera spelar hockey match :)
 
Torsdag: Skolan mellan 08.00 till 15.40. Sen kl 17 har jag introdutionskurs för att köra bil till kl 21.00
 
Fredag: Skolan mellan 08.00 till 13.55:) Därefter ska jag rida lambi :)
 
Lördag: Stallet :)
 
Söndag: stallet :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Otroligt fina människa!!

Svar: Ska du säga !!<3
Emelie

2012-09-10 @ 20:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!