Sad girl

Igår när jag kom hem från Alingsås mådde jag inte direkt bra, men gick iväg en sväng till mina kompisar ändå. Dock fick jag världens värk som var krampaktig på ena sidan av huvudet och som värkte ner i nacken. Är så less på denna skiten nu. Jag kan inte ha ett " normalt liv" längre. Att inte ens kunna umgås med sina vänner på grund av huvudet gör mig så ledsen. Varför kan inte jag också få ha ett vanligt tonårsliv utan denna värken? Det känns som jag måste ge upp saker hela tiden.
 
Jag kan inte rida så mycket längre. Det är knappt att jag klarar gå i skolan. Att träna funkar inte. Och nu verkar det som jag inte ens kan umgås med mina vänner ...  Vad har jag kvar?? Allt jag älskar att göra måste jag nu plocka bort! Är det inte min tur att bli frisk?
 
// En ledsen Emelie
 
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla DW

Hjärtat! Du vet att oavsett hur mycket eller hur lite vi träffas på ett år så lyckas vi ha lika förbannat kul varje gång vi träffas i alla fall. Du vet alltid vart du har mig. Jag är bara ett telefon samtal bort. Oavsett vad jag gör, vart jag är så släpper jag allt för att ställa upp det vet du. Och tillsammans ska vi få borde den här j'vla huvudvärken, det kan du ge dig på. Om det så är det sista jag gör.
Älskar dig Emelie!

Svar: Tack Pernilla!<3 Du ska bara veta hur mycket du betyder för mig! Och vad det betyder att du alltid ställer upp för mig. Är så sjukt glad att jag har dig som min vän<3 ily <3
Emelie

2012-09-02 @ 12:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!