texten talar

Måste börja detta inlägg med att tacka alla ni som har berömt mig för mitt inlägg " När rädslan tog över". Det betyder väldigt mycket när man är i en sådan situation som jag! Att veta att det finns så mycket folk som tror på en och stöttar mig känns underbart <3  Ni får mig att kämpa vidare <3
 
Dagen annars har faktiskt varit bra :) Lambi var såååååå fin idag :D Helt amazing <3 Har den senste veckorna inte alls känts bra för mig och L, men i dag släppte allt och det var riktigt länge sedan det gick så bra <3 Skulle kunnat rida hur länge som helst! Kändes så skönt att vara i stallet, kanske för att de flesta nu vet hur jag känner mig och jag behöver inte låtsas längre. Gick runt där och njöt av att få vara där :)
Nu när jag inte har hand om lambi alla dagar inser jag verkligen hur mycket hästarna betyder för mig och det räcker att jag inte är där en dag så saknar jag det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!