TK

Idag efter skolan var jag på TK och tränade mitt första riktiga styrketräningspass efter en väldigt lång tids vila :) Kändes väldigt bra, fast nu har jag ju såklart värre huvudvärk. Dock hade jag räknat med och det är nog så det kommer att vara. I bland måste man välja smärta för att kunna göra de saker man vill.
 
I allafall direkt efter träningen drog jag hem och åt och sen vidare till stallet. Red L i paddocken, men hon känns inte helt ok! Jag har svårt att sätta fingret på vad det e, men något är det som inte är rätt. Men ska pröva nu att ge henne B-vitaminer så kanske det blir bättre. Hon är också inne i en period där hon fäller, vilket kan ju vara en anledning.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!